Páginas vistas la semana pasada

lunes, 29 de septiembre de 2008

¿cómo SI se transmite?



TRANSMISIÓN SEXUAL:

El semen y el líquido vaginal son unos fluídos con un gran volúmen de VIH. Durante las prácticas sexuales se producen una serie de heridas diminutas por las que fácilmente se puede transmitir el VIH. Por eso, practicar sexo sin protección es muy peligroso. El VIH se transmite tanto en el sexo anal, como el vaginal y el oral (si se ha producido alguna herida en la boca). Se transmite en persona de diferente o igual sexo.

Podemos prevenirlo usando preservativo en TODAS las relaciones sexuales.

TRANSMISIÓN A TRAVÉS DE LA SANGRE:

Mediante material de inyección: compartir agujas, jeringas y demás utensilios en la preparación de la inyección de drogas entre dos o más personas.

Mediante transfusión sanguínea, ahora el riesgo es mínimo debido a los controles de calidad de la sangre. El riesgo es de 1 entre 500.000.

Accidentes sanitarios.

Otros: los utensilios que se usan para hacer tatuajes, acupuntura, piercings...deben ser estériles.

Prevenimos utilizando siempre material propio y estéril; asimismo asegurarse de esto cuando nos hagamos tatuajes, piercings, etc.

TRANSMISIÓN DE LA MADRE EMBARAZADA A SU BEBÉ:

La mujer embarazada puede transmitir el virus a su hijo de 3 formas:

A través de la placenta (transmisión vertical)

Durante el parto al entrar en contacto con los fluídos vaginales y la sangre de la madre.

Mediante la lactancia materna.

Se previene aconsejando cesárea para evitar el paso por el canal del parto y reducir al mínimo el contacto con los fluídos y sangre de la madre.No dar lactancia materna al niño. Por ley se puede interrumpir el embarazo a las 22 semanas si se desea, pero actualmente tratándose con un tratamiento específico a partir del 3º mes de embarazo, las posibilidades de que el niño salga sano son de un 95/97 por ciento.



4 comentarios:

Meninheira dijo...

Vaia maneira de escreber!!

Cando eu era "mociña" hihihi vin de perto varios casos de bebés nados de nais seropositivas que "negativizaron" o virus. Non sei que é o que isso significa (ademáis de que o neno non ten, nen porta o VIH) mais era a expresión que se empregaba daquela.

Qué sabes diso?
1 Biquiño



(por certo... entendes o galego non? dixéronme que eras da Coruña, é?)

lua dijo...

Son, son, escrebemos este blogue en castelan para chegar a mais xente,hehehe, no outro blogue que teño escribo moito en galego se queres botarlle un ollo:
http://estrelasoutomeizoso.blogspot.com.(LUA)
Sobre "negativizar" o virus significa que sempre os bebes nacen cos anticorpos do VIH, ATÉ OS 18 meses non se pode afirmar con seguridade se os teñen ou non,e isto faise coa mesma proba que se fan as persoas maiores; significa que poden nacer cos anticorpos da nai, e non ser os propios, entendes? negativizan o virus cando os anticorpos non son os seus senón unha "informacion xenetica" por dicilo dalguna manheira da nai. Pero xa digo que até os 18 meses non se sabe seguro se esto é así ou pola contra son propios do bebe nese caso o bebe é serpositivo, mais como xa expliquei no post, actualmente tomando un tratamento a partir do 3º mes de embarazo e tratando tamén ao bebe ao nacer as posibilidades de "negativizalo" son de 95/97 por cento; de tódalas formas este tema tratarémolo mais a fondo nun próximo post.
Moitos bicos e grazas por visitarnos!!!

lua dijo...

perdon no ultimo parrafo non e negativizalo senon que saia un cativo san.

Meninheira dijo...

Entendín, entendín, non sei como non se me ocorreu antes esta explicación, ains.

Eu tiven unha etapa na que "estudei" moito sobre a SIDA, agora xa me esquecín de case todo, ains os anos hehehe

Daquela, fai máis de 10 anos!! (argggggg) tamén as grávidas seguían tratamento e se non me faia a memoria era con AZT. Aínda se emprega este fármaco? daquela os sidosos (ou é sidáticos?) queixábanse dos efectos secundarios.

Vou ser a perguntona do blogue. Ups!

1 bico